Pranvera

Po sikur t’ju thoja se e urrej Pranverën? Ajo është e bukur! Çelin lulet, lulëzojnë pemët edhe vazot në ballkonet më të harruara. Çdo gjë duket më e bukur, rrugët, trotuaret, bahçet më të rëna. Të rinjtë lënë orët  e mësimit. Vajzat hollojnë veshjet, djemët rrinë qosheve. Edhe njerëzve më të rëndomtë u bie një nur rastësishëm. Dashuria shpërthen si sythat e parakohëshme e budallaqe. Çdo cep mbulohet nga një hije rozë që supozohet të të lumturojë. Zogjtë cicerojnë…Unë?

Refuzoj  të bëhem viktimë e këtij mashtrimit kimikë. E pse u dashka  koha, moti të diktojë humorin tim? Sigurisht,  dua të jem e kënaqur  por jo pavetëdije. Jo pa arsye, jo pa dashje. E urrej Pranverën kur përpiqet  të më mashtrojë e pafytyrë dhe shendever. Oh po … le të çelin të gjitha  … le të dashurohet dhe ky brez  budallenjsh. Unë do mbetem hundë e buzë  … vetëm, duke luftuar kundër Pranveres.

Dëgjoje Pranverën 

 

3 mendime mbi “Pranvera

Lini një Përgjigje

