Peshkatarët e perlave 

Peshkatarët e perlave nata  e fundit mbrëmë. Ishte një festë e bukur  për sytë.

Muzika e ndjeshme romantike e kompozitorit Bizet më shënoi  edhe një herë shpirtin.

Vepër e plotë, në levizje. Balet, aktrim, orkestër, këngëtarë,  kori, veshjet, koreografia… çdo gjë më emocionoi. 

Isha kaq afër sa nuk shijova  veç spektaklin por edhe emocionin tek fytyra e vetë balerinëve, të orkestres.  Tensionin, bulzat  e lodhjes, vemendjen, përkushtimin e orkestres. Dallova shijimin e tyre ndersa merrnin  pjesë  në këtë  mekanizëm  magjepseses. 

Ngjyrat e skenes  më ngopen  sytë. Shkëlqimin, rrëzëllitjen  e veshjeve, makjazhin … të gjitha  këto  më çuan në vendin  e preferuar … Ëndrra.

Armando  Likaj

Gerard Akoka 

Inva Mula 

Mos kurseni për artin. Hani  më pak,  vishuni  më  lirë.

Ushqeni  shpirtin…

Lini një Përgjigje

